Marilyn Monroe, Hollywood, 1953. Photo Alfred Eisenstaedt /The LIFE Picture, Collection /Getty images

De Nieuwe Kerk Amsterdam organiseert Marilyn Monroe Catwalk Battle en lookalike-weekend van 24 t/m 27 november

21-without-photo-credit
Photograph of Norma Jeane Baker aka. Marilyn Monroe in the beginning of her modeling career, 1945. Photographer: David Conover, Copyrights Ted Stampfer

Van donderdag 24 tot en met zondag 27 november legt De Nieuwe Kerk Amsterdam de rode loper uit voor Marilyn Monroe-lookalikes. De start van dit weekend is Walk like Marilyn!, een zinderend catwalk event voor lookalikes, die op donderdagmiddag voor een professionele jury alles uit de kast moeten halen om te laten zien dat zij de beste Marilyn Monroe zijnDe presentatie is in handen van top lookalike en tribute artiest Memory Monroe. Zij zal niet alleen de middag presenteren maar zij zal ook een aantal optredens verzorgen. Omdat zij al 10 jaar wereldwijd als Marilyn Monroe wordt geboekt is zij een ware deskundige. De Nieuwe Kerk heeft haar in die hoedanigheid ook gevraagd om een deel van de audiotour in te spreken en een lezing te verzorgen. Zie voor meer informatie haar website www.memorymonroe.com en/of ons Bookazine.

Op de dagen daarna kan iedereen zich van top tot teen laten omtoveren tot Marilyn. Het lookalike-weekend wordt georganiseerd in samenwerking met TopVintage.nl.

Klik hier voor meer informatie, het wedstrijd reglement, het programma en aanmelden voor donderdag 24 november.

Klik hier voor meer informatie over het lookalike-weekend.