© pixolar

’t Nieuwe Kafé

't Nieuwe Kafe en Museumshop
© Evert Elzinga

In ’t Nieuwe Kafé kun je voor- of na een bezoek genieten van een heerlijk kopje koffie, een smaakvolle lunch of gebak. Geopend van maandag t/m zondag, 08.30 – 19.30 uur.

Meer informatie:
kafe@nieuwe-kafe.nl
nieuwe-kafe.nl

Museumshop De Nieuwe Kerk

De Museumshop biedt iedere tentoonstelling een vrijwel compleet nieuw assortiment. Je vindt hier altijd literatuur toegespitst op de tentoonstellingen en andere daarbij passende waar.

Open op tentoonstellingsdagen 10:00 – 17:00 uur. De Museumshop is maandag 15 januari 2024 dicht i.v.m. inventarisatie.

Meer informatie: museumshop@nieuwekerk.nl

In de Museumshop accepteren we alleen pin en geen contant geld.

Nieuw: online Museumshop
Leuk nieuws! Jouw favoriete souvenirs en cadeaus zijn nu ook online te bestellen. Ben je niet in de gelegenheid om de Museumshop te bezoeken, maar wil je toch onze producten bestellen? Of heb je het museum bezocht, en achteraf toch ‘souvenirspijt’? In onze online Museumshop kan je de mooiste cadeaus, boeken en accessoires bestellen. Klik hier voor de online Museumshop.