Veelgestelde vragen
Moet ik vooraf een online ticket bestellen?
Onze timeslots hebben een maximum capaciteit, dus we raden je aan om vooraf een online ticket te reserveren, zodat je verzekerd bent van een rustig bezoek. Dit is niet verplicht.
Heb je vragen over het reserveren of over je e-ticket? Onze receptie helpt je graag verder. De receptie is bereikbaar op 020-6268168 (tijdens kantooruren) of via mail@nieuwekerk.nl
Wanneer is De Nieuwe Kerk open?
De Nieuwe Kerk is bijna dagelijks open van woensdag t/m zondag, 11:00 – 18:00. Kassa en toegang naar de tentoonstelling sluit om 17:00. Je kunt vooraf een ticket en timeslot reserveren hier.
De Nieuwe Kerk is op 25 december en 1 januari altijd gesloten.
Kan ik bij de kassa nog tickets kopen?
Tickets zijn ook verkrijgbaar aan de kassa op de dag van jouw bezoek.
Kan ik met cash betalen?
De Nieuwe Kerk is een pin only museum. Wij accepteren ook creditcards maar geen contant geld.
Kan ik gebruikmaken van de audiotour?
De audiotour, indien beschikbaar, is altijd inbegrepen bij een ticket en online te beluisteren via de Bloombergconnects app. Klik hier om de app voorafgaand je bezoek al te downloaden: App store & Google play store.
Is er een garderobe waar ik mijn jas kan ophangen?
Je kan gebruik maken van selfservice lockers voor het opbergen van je spullen. Jassen mogen aangehouden worden in de tentoonstelling, (kleine) tassen mogen mee naar binnen.
Hoe kom ik bij De Nieuwe Kerk?
De Nieuwe Kerk is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Ook is er voldoende fietsparkeergelegenheid in de bewaakte fietsenstalling bij het Beursplein. Bij De Nieuwe Kerk zijn twee parkeergarages op loopafstand, aan de Nieuwezijds Kolk en op het Beursplein. Klik hier voor meer informatie.
Hoe neem ik contact met jullie op?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze receptie via mail@nieuwekerk.nl of bel 020-6268168.