Verhuur

Eggertzaal en Kerkmeesterskamer: ideaal voor recepties, vergaderingen, congressen, presentaties, lezingen, diners of ontvangsten.

Foto Petra en Erik Hesmerg

De Eggertzaal

De Eggertzaal in De Nieuwe Kerk is een ideale locatie voor recepties, vergaderingen, congressen, presentaties, lezingen, diners of ontvangsten. De stijlvolle zaal met prachtig uitzicht op Dam en Paleis geeft uw bijeenkomsten een exclusief karakter. De Eggertzaal is bereikbaar via ’t Nieuwe Kafé aan de Damzijde.

Capaciteit
Vloeroppervlak 153 m2
80 dinerplaatsen
100 zitplaatsen in theateropstelling
200 receptieplaatsen

Faciliteiten
De zaal is toegankelijk via een lift en beschikt over invalidenvoorzieningen, garderobe, geluidsinstallatie en projectiemateriaal.

Catering
Cateraar voor de Eggertzaal is mevrouw De Jong van restaurant ’t Nieuwe Kafé.

Informatie
Voor meer informatie over verhuur van de zaal (per dag of dagdeel) of toezending van de brochure: Boekingskantoor, 020 626 81 68 of reserveer direct via het onderstaande aanvraagformulier.

Kerkmeesterskamer

De Kerkmeesterskamer in De Nieuwe Kerk, de ‘royal suite’, is ideaal voor kleine ontvangsten, vergaderingen en diners.

Capaciteit
Vergaderopstelling 15 personen
Dineropstelling 15 personen
Receptie ca. 25 personen

Faciliteiten
De kamer is toegankelijk voor invaliden en heeft een garderobe en projectiemateriaal.

Catering
Cateraar voor de Kerkmeesterskamer is eveneens mevrouw De Jong van restaurant ’t Nieuwe Kafé.

Voor informatie over tarieven en beschikbaarheid:

Boekingskantoor, 020 626 81 68 of reserveer direct via het onderstaande aanvraagformulier.