Marilyn Monroe, Hollywood, 1953 Photo Alfred Eisenstaedt /The LIFE Picture Collection /Getty images

Programma Shop like Marilyn weekend

14657257_1282920318406363_2435213104213778763_n

Vrijdag 25 november: pop-up store en Meet Marilyn & Audrey
Op vrijdag krijgen bezoekers de mogelijkheid om op de foto te gaan met filmsterren Marilyn (Sylvana Romans) en Audrey (Annelies van Overbeek) voor de TopVintage-fotowand. Zij besteden ook extra aandacht aan de fantastische collectie Marilyn-items die in de pop-up store te zien is. Deze activiteit gaat van 11 tot 15 uur plaatsvinden.

Zaterdag 26 november: shop till you drop in de pop-up store en styling met Fred van Leer
Zaterdag komt Fred van Leer naar De Nieuwe Kerk. Deze styling guru is van 14 uur tot 16 uur aanwezig om stylingadvies te geven en woont ook de aansluitende shop till you drop-wedstrijd in de pop-up store bij. Doe mee met de wedstrijd en win 30 seconden gratis shoppen onder begeleiding van Fred van Leer.

Zondag 27 november: pop-up store, familieatelier en Marijke Helwegen
Op de laatste dag van het lookalike-weekend is van 11 tot 16 uur Marijke Helwegen aanwezig als Special Host voor alle bezoekers. De pop-up store is voor het laatst geopend en ouders en kinderen kunnen van 14 tot 16 uur deelnemen aan het familieatelier van docent en kunstenaar Laurence Aëgerter. Zij geeft een rondleiding door 90 Jaar Marilyn en dan een workshop feestelijke fashion outfit ontwerpen. Meer informatie en aanmelden: kinderateliers@nieuwekerk.nl

Het lookalike-weekend is speciaal voor bezoekers van de tentoonstelling 90 jaar Marilyn. Omzien naar een iconische vrouw.