Digitaal orgelconcert 76 jaar vrijheid

Geniet van de livestream op 18 mei om 17.30 uur, gewoon vanuit huis! Een speciale editie die gheel in het teken staat van 76 jaar bevrijding. Organist Bernard Winsemius speelt prachtige muziek van o.a. Bach, Sweelinck en Joseph Jimenez. Bekijk hier het volledige programma. Het concert duurt ongeveer 50 minuten.

Koop tickets

Tickets voor het concert (€ 4,50) zijn hier verkrijgbaar in de ticketshop. U ontvangt na uw bestelling het ticket (PDF) met daarop de toegangslink voor de livestream. Neem bij vragen contact op met shop@nieuwekerk.nl.

Gratis voor Vrienden van De Nieuwe Kerk

De livestream is gratis te bekijken voor Vrienden van De Nieuwe Kerk. U krijgt dan persoonlijk een toegangslink naar de livestream opgestuurd. Nog geen Vriend? Meld u dan hier aan en geniet gratis van dit prachtige orgelconcert.

Bekijk via deze link het volledige programma van dit orgelconcert.

Vragen?

Bekijk hier de veel gestelde vragen over de livestream.

Grootste historische orgel van Nederland

Het concert wordt gespeeld op het grootste historische orgel van Nederland, gebouwd in 1655 door Schonat en Hagerbeer, ontworpen door Jacob van Campen. Beeldhouwerk door Artus Quellinus en schilderwerk door Jan Gerritsz. van Bronckhorst. Lees verder