Veel gestelde vragen livestream orgelconcerten

Wat zijn livestreams?

De Nieuwe Kerk zal vanaf dinsdag 2 februari maandelijks een orgelconcert livestreamen. Op deze manier kunt u gewoon vanuit huis, ook wanneer De Nieuwe Kerk gesloten is, genieten van de concerten.

Tickets voor de livestream op 2 februari zijn te koop voor € 4,50. Wanneer u een ticket heeft aangeschaft ontvangt u op maandag 1 februari een e-mail met daarin de toegangslink naar de livestream. Houd voor de zekerheid ook uw spam-inbox in de gaten.

Ik heb een ticket gekocht voor de livestream. Wat nu?

U ontvangt op maandag 1 februari een e-mail van De Nieuwe Kerk met daarin de toegangslink naar de livestream via YouTube. Wij willen u graag vragen om deze link niet verder te delen. De livestream start op dinsdag 2 februari om 17.30 uur. Let op: het concert wordt live uitgezonden en het is dus niet mogelijk om het concert op een later moment te bekijken.

Wordt de livestream vooraf opgenomen?

Nee, de livestream wordt live uitgezonden en niet vooraf opgenomen. Heeft u een ticket gekocht voor de livestream, dan kunt u de livestream alleen op 2 februari om 17.30 uur bekijken.

Waar kan ik de livestream bekijken?

De livestream wordt via YouTube uitgezonden en is in principe op ieder scherm af te spelen: op uw PC, laptop, telefoon  of Ipad.