Catwalk Club – Frank Govers 22 november

***Avondarrangement: theatervoorstelling plus bezoek aan MAISON AMSTERDAM voor €27,50. Speciaal studententarief van € 15,00. Tickets hier verkrijgbaar.***

‘Ik  wil  mijn  toneel  groot  en  ruim  houden

Frank Govers -1932-1997- keert voor heel even terug op aarde omdat hij het publiek van MAISON AMSTERDAM wil vertellen hoe hij denkt over wat wij in 2021 toch allemaal aantrekken! Hij was even op de Dam en schrok zich dood. Frank maakt van deze gelegenheid meteen gebruik om op spottend emotionele wijze zijn leven door te nemen. Hoe hij zich -geboren in Tiel- ontwikkelde tot de één van de meest geliefde en spraakmakende couturiers van Nederland. Hij spreekt over zijn eeuwige geldzorgen, de liefde, zijn moeder die hij aanbad, zijn shows all over the world en -eindelijk- over die nachten in de gevangenis.

• Aanvang: 19 uur;
  • Duur: 60 minuten;
  • Aansluitend bezoek tentoonstelling MAISON AMSTERDAM;
  • Tickets (inclusief tentoonstellingsbezoek) €27,50. Hier verkrijgbaar;
  • ‘t Nieuwe Kafé is geopend voor een drankje

Voor meer informatie over de Catwalk Club van Stichting Julius Leeft!, zie https://www.nieuwekerk.nl/nieuws/catwalk-club/

• Spel: Vastert van Aardenne
  • Tekst: Ger Beukenkamp
  • Regie: John Leerdam
  • Muziek: Dj Lovesupreme
  • Styling: Margit Boumann
  • Vormgeving en techniek: Joffrey van der Vliet en Martijn Steman

De Catwalk Club is mede mogelijk gemaakt door genereuze bijdragen van Stichting Vrienden van De Nieuwe Kerk, Amsterdams Fonds voor de Kunst, VSB Fonds, WOW Amsterdam.