Met het oog op de toekomst… : expertmeeting voor studenten

Expertmeeting (besloten)

Op deze derde dag van de 10-daagse is er een besloten expertmeeting, speciaal voor studenten van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (AHK), Universiteit van Amsterdam (UvA) en Vrije Universiteit (VU).

Tijdens deze expertmeeting gaat Max Meijer (moderator) in gesprek met directieleden, curatoren en professioneel geïnteresseerden van musea in Nederland om terug te blikken en vooruit te kijken. De Nieuwe Kerk organiseert deze bijeenkomst om ervaringen te delen, meningen te peilen en een waardige discussie te voeren over hoe het best kan worden omgegaan met herdenken en het tentoonstellen van een complexe vaderlandse geschiedenis, evenals het benadrukken van confronterende thema’s.

Ben jij – of ken jij – een student die mee wilt praten? Stuur een mailtje naar online@nieuwekerk.nl

• Locatie: De Nieuwe Kerk
  • Deuren open: 14.45 uur