Benefietconcert

Een swingende avond vol gospel

Het is tijd voor het restauratieproject van onze zuilen en hiervoor is €2.7 miljoen nodig. Daarom doen wij een dringend beroep op jou, onze bezoekers en iedereen die De Nieuwe Kerk een warm hart toedraagt!

Speciaal voor het restauratieproject organiseren wij een Benefietconcert. Kom naar deze swingende benefietavond vol gospel. Beleef de prachtige stemmen van The New Gospel Sensation & Friends op een betoverende locatie. De opening wordt verzorgd door Gershwin Bonevacia en de avond feestelijk gepresenteerd door Noraly Beyer.

Boek nu jouw tickets. Alle opbrengsten van de kaartverkoop gaan naar de restauratie van de 8 zuilen. Zo draag jij bij aan de toekomst van De Nieuwe Kerk. Tot dan!

• Locatie: Middenschip in De Nieuwe Kerk
  • Deuren open: 19.00 uur
  • Start programma: 20.00 uur
  • Verwachte eindtijd: 21:30 uur

De Nieuwe Kerk heeft jou nodig

Miljoenen mensen kennen De Nieuwe Kerk van de inhuldigingen en het huwelijk van Koning Willem-Alexander met Máxima. Het gigantische middeleeuwse gebouw aan de Dam wordt al eeuwen met zorg onderhouden. Spraakmakende tentoonstellingen en tal van andere activiteiten brengen keer op keer weer honderdduizenden bezoekers op de been. Iedere generatie heeft bijgedragen aan het behoud van dit monument. De laatste grote restauratie werd net voor de inhuldiging van Prinses Beatrix in 1980 afgerond. Sindsdien wordt dit historische monument permanent gemonitord. Van de 141 zuilen, zijn er nu 8 dringend toe aan herfundering. Zij dragen het hart van de kerk. Klik hier om meer te lezen over onze zuilen.