Spectaculaire Engelentour op vijftien meter hoogte. Wie durft?

Nog maar een paar dagen in De Nieuwe Kerk: de achtste editie van Meesterwerk, het zeldzame schilderij van de Italiaanse barokmeester Giordano, Aartsengel Michaël  (ca. 1663). Uniek dit jaar is de bijpassende audiotour langs de tientallen engelen in de kerk. De Nieuwe Kerk kreeg vele verzoeken binnen, en daarom maken bezoekers op de laatste dagen van de tentoonstelling kans op een exclusieve Engelentour op vijftien meter hoogte, gecombineerd met een momentje alleen met het kunstwerk, vóór openingstijd. De bezoeker ziet het interieur van De Nieuwe Kerk vanuit een zeldzaam hoog perspectief, met zicht op de engelen hoog in de kerk. Ook het dak van de kerk zal worden beklommen, met spectaculair uitzicht op de Dam.

De speciale tour wordt georganiseerd van dinsdag 2 t/m vrijdag 5 april, dagelijks van 9 tot 10 uur. Zeer beperkte beschikbaarheid, alleen op inschrijving via deze link. Gratis op vertoon van een online ticket voor Meesterwerk.