© Evert Elzinga

Spectaculaire Engelentour op vijftien meter hoogte

Wie durft?

Nog maar een paar dagen in De Nieuwe Kerk: de achtste editie van Meesterwerk, het zeldzame schilderij van de Italiaanse barokmeester Giordano, Aartsengel Michaël  (ca. 1663). Uniek dit jaar is de bijpassende audiotour langs de tientallen engelen in de kerk. Tijdens de laatste dagen van de tentoonstelling maakt u kans op een exclusieve Engelentour op vijftien meter hoogte, gecombineerd met een momentje alleen met het kunstwerk, vóór openingstijd. U ziet het interieur van De Nieuwe Kerk vanuit een zeldzaam hoog perspectief, met zicht op de engelen hoog in de kerk. Ook het dak van de kerk zal worden beklommen, met spectaculair uitzicht op de Dam.

• Datum: dinsdag 2 t/m vrijdag 5 april 2019;
  • Tijdstip: start om 09:00 en 09:30 uur. De beschikbaarheid per shift is beperkt;
  • Duur: de tour duurt +/- 30 minuten;
  • Aanmelden: u kunt zich voor maximaal 2 personen aanmelden via het onderstaande formulier;
  • Prijs: gratis deelname op vertoon van een geldig online ticket.

De beschikbaarheid voor deze activiteit is zeer beperkt. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Vol = vol, dus wees er snel bij!

Aanmelden

Wegens grote belangstelling zitten alle timeslots van de Engelentour helaas vol. Natuurlijk bent u van harte welkom om het Meesterwerk van Luca Giordano te komen bekijken, t/m 7 april te zien in De Nieuwe Kerk.

De onderstaande disclaimer is van toepassing:

• Niet geschikt voor mensen met hoogtevrees;
  • Niet geschikt voor mensen met claustrofobie;
  • Een goede conditie is noodzakelijk i.v.m. trappen;
  • Tijdens de tour is het dragen van platte/stevige schoenen verplicht;
  • Deelname is alleen mogelijk op vertoon van een online ticket.