Vacature Medewerker Technische Dienst Vacature

Voor drie historische gebouwen in de binnenstad van Amsterdam zoeken wij een collega voor onze Technische Dienst, die niet alleen handig, maar ook sociaal sterk is.

Herken jij jezelf hierin? En heb je daarnaast affiniteit met musea en monumentale gebouwen, dan zou dit wel eens jouw ideale baan kunnen zijn.

Reageer dan snel!

Op korte termijn zoeken De Nieuwe Kerk en H’ART Museum een Medewerker Technische Dienst voor 30 uur per week (0,8 fte). De eerste gesprekken zullen medio april plaatsvinden.

Sluitingsdatum: 7 april

Dit ga je doen

Samen met jouw collega’s van de Technische Dienst verzorg je het dagelijks beheer en onderhoud aan drie historische gebouwen in hartje Amsterdam: De Nieuwe Kerk aan de Dam, H’ART Museum aan de Amstel en gebouw Neerlandia, dat grenst aan H’ART Museum. Ieder gebouw kent zijn eigen bijzonderheden en bijbehorende uitdagingen. Een dag in jouw werkend leven ziet er daarom nooit hetzelfde uit. Wat je zoal gaat doen?

• Je inspecteert de technische staat van de locaties en voert dagelijks klein onderhoud uit
  • Je biedt technische ondersteuning bij de opbouw en afbouw van de tentoonstellingen en woont op verzoek de projectvergaderingen bij
  • Je verleent technische ondersteuning bij de museumwinkels, de kantoren en de horecaruimten
  • Je begeleidt en ondersteunt de uitvoering van uitbesteed werk en zorgt voor een correcte oplevering en administratieve afhandeling
  • Je beheert de materialen, gereedschappen, magazijnen en werkplaatsen
  • Je voert regelmatig overleg met de Manager Gebouwbeheer om kennis uit te wisselen en werkzaamheden te evalueren

Wie ben jij

Je weet hoe je gebouwen beheert en onderhoudt. Daarnaast ben je sociaal vaardig en een servicegerichte aanpakker.

Deze baan en plek passen bij jou, en andersom, als je …

• Kennis hebt van bouwkundige-, werktuigbouwkundige- en elektrotechnische installaties; kennis van AV-techniek is mooi meegenomen
  • In bezit bent of wil zijn van een BHV- en een VCA-diploma
  • Sociaal en communicatief vaardig bent en de Nederlandse en Engelse taal beheerst, of wil leren
  • Projectmatig en zelfstandig kunt werken, waarbij je oplossingsgericht bent en je werk goed kunt organiseren
  • Mee kunt denken over hoe we werkprocessen kunnen verbeteren, graag initiatief neemt en niet schrikt van een hoge werkdruk en de flexibiliteit die dat soms vraagt
  • Ervaring hebt met Windows- en Office 365-applicaties
  • Bereid bent om incidenteel in het weekend te werken
  • Affiniteit hebt met kunst, cultuur en monumentale gebouwen

Wie zijn wij

De Stichting Personeel De Nieuwe Kerk en H’ART Museum is een creatief groeiende organisatie die tentoonstellingen maakt in zowel De Nieuwe Kerk als H’ART Museum. Samen verzorgen de musea gemiddeld vijf tentoonstellingen per jaar, in samenwerking met nationale en internationale musea. De organisatie streeft ernaar een breed publiek toegang te bieden tot cultuur en hecht daarom ook waarde aan een diverse en inclusieve werkomgeving.

Dit bieden wij jou

Wat daar tegenover staat? Naast een plek in niet één maar twéé prestigieuze musea in onze hoofdstad krijg jij:

• een bruto salaris afhankelijk van opleiding en ervaring in schaal 6 (conform Museum CAO): tussen € 2.500,18 en € 3.086,68 per maand bij een voltijd dienstverband (37,5 uur per week)
  • een werklaptop en telefoonkostenvergoeding bij gebruik van privé-telefoon
  • 8% vakantiegeld en 25 tot 30 vakantiedagen (afhankelijk van je leeftijd) op jaarbasis bij een voltijd dienstverband
  • een reiskostenvergoeding woon-werk als je buiten Amsterdam woont
  • een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging bij wederzijdse tevredenheid
  • toegang tot openingen, tentoonstellingen en gevarieerde programmering
  • een plek in een gedreven team met ruimte voor eigen initiatief en veel vrijheid om je eigen werk in te richten.

Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast? Stuur dan je gegevens, een korte motivatie en je cv vóór 7 april naar Giel Maan, via hr@nieuwekerk.nl.

De eerste gesprekken zullen medio april plaatsvinden. Gezien de aard van de tentoonstellingen, maakt een VOG-aanvraag deel uit van de procedure.

Heb je vragen over deze vacature? Bel Anthony Schellevis, Manager Gebouwbeheer, via 020-5307491 of stel je vraag per mail via hr@nieuwekerk.nl.

Je hoort zo snel mogelijk van ons.