©

Verhalen uit Indonesië: Reggie Baay, Adriaan van Dis, Lara Nuberg en Robin Block

Verdwalen in de geschiedenis: Nederlands-Indië en dekolonisatie anno nu.

Speciaal tijdens De Grote Indonesië-tentoonstelling worden vijf boeiende avondopenstellingen georganiseerd, Verhalen uit Indonesië. Bekende Nederlandse schrijvers gaan dan met elkaar in gesprek over de geschiedenis van Indonesië. De Nieuwe Kerk creëert die avond een bijzondere theatrale setting waarin literaire grootheden samenkomen en vertellen. Ook de tentoonstelling is die avond geopend en te bezoeken.

In deze editie van Verhalen uit Indonesië staat het fascinerende thema centraal van Indonesië en dekolonisatie in het hedendaagse perspectief. Tijdens dit bijzondere evenement zullen Reggie Baay en Adriaan van Dis hun inzichten delen onder begeleiding van moderator Lara Nuberg. Afsluitend zal Robin Block een gedicht voordragen, geïnspireerd door de besprekingen die hebben plaatsgevonden.

Boek je ticket hier of via de button. Tickets zijn inclusief een bezoek aan de tentoonstelling.

• Locatie: Middenschip in De Nieuwe Kerk
  • Deuren open: 19.00 uur (exclusieve avondopenstelling tentoonstelling tot 22.30 uur)
  • Start programma: 20.00 uur
  • Verwachte eindtijd: 21.30 uur