© Evert Elzinga

Valentijnsactie: neem je geliefde gratis mee naar MAISON AMSTERDAM

Maandag 14 februari a.s. is het de dag van de liefde in De Nieuwe Kerk. Speciaal voor Valentijnsdag is het twee voor de prijs van één. Neem jouw date mee naar MAISON AMSTERDAM en laat je inspireren door de 150 bijzondere mode creaties, feestelijke outfits en natuurlijk de trouwjurk van koningin Máxima. Wie weet eindigt deze valentijn wel in een huwelijksaanzoek!

Online reserveren is niet noodzakelijk, je kan bij de kassa in De Nieuwe Kerk aangeven dat je voor de Valentijnsactie komt.

MAISON AMSTERDAM
Tot en met 3 april 2022 is De Nieuwe Kerk ’s lands grootste modehuis: MAISON AMSTERDAM. De stad, de mode, de vrijheid. De tentoonstelling presenteert ruim 150 creaties, historische en hedendaagse, die verhalen over Amsterdam als modestad met een geheel eigen signatuur. MAISON AMSTERDAM gaat op zoek naar het Amsterdamse in het modebeeld van deze vrijzinnige en creatieve stad, de stad waar alles kan. Het is de eerste grote modetentoonstelling met de stad Amsterdam als kern. Een initiatief van De Nieuwe Kerk en het Amsterdam Museum.