© Sam Eye Am

Theater avonden met Howard Komproe en gasten

De koningin van de eeuw

In het kader van onze tentoonstelling De eeuw van Juliana, een koningin en haar idealen organiseert De Nieuwe Kerk in samenwerking met Howard Komproe vier theateravonden genaamd De koningin van de eeuw en zetten we de vraag “Wie is de koningin voor jou?” centraal. Deze avonden gevuld met cabaret, spoken word, comedy en muziek is onze hedendaagse vertaling van Juliana haar liefde voor theater.

De eerste twee avonden waren op woensdag 1 februari en donderdag 2 februari. De tweede serie van twee zal zijn op donderdag 6 april en vrijdag 7 april.

Op 6 april en 7 april ontvangt Howard Komproe de volgende gasten:
Jetty Mathurin, Zaïre Krieger en Mike Bodde (6 apr)/Erik van Muiswinkel(7 apr). DJ Lovesupreme zorgt voor de muzikale omlijsting.

De avonden starten om 20:30 uur en eindigen om 22:15 uur. De deuren openen 19:30 voor een bezoek aan de tentoonstelling. De kerk en de bar zijn geopend tot 23:00.