Museumnacht Amsterdam: De Nieuwe Kerk

De Nieuwe Kerk in het hart van Amsterdam is net als voorgaande jaren een onmisbare locatie van de Museumnacht Amsterdam! MAISON AMSTERDAM, de grootste modetentoonstelling van de stad, neemt je mee naar alle modestijlen en ontwerpen van toen en nu. In het imponerende middengedeelte van de kerk, dat voor deze avond dienst doet als dansvloer zullen DJ Eddy de Clercq & DJ Von Rosenthal de beroemde Roxy wederom terugbrengen naar de stad.

• DJ Eddy De Clercq & DJ Von Rosenthal creëren op de Museumnacht met MAISON AMSTERDAM in De Nieuwe Kerk Music for Catwalks; Waltz Darling, Paris-Tokyo, Satie meets Koto, Swing, fashionistas a-go-go! Remember Puck & Hans? Do the Moonwalk, Twist mit Karl, Let’s Bla Bla Cha Cha, Viktor & Rolf haute couture in Dub, Rhumba, Ellis Red, Rebel Rebel, Vogue, strike a pose, posing till closing…. Et Voila! Music for Catwalks.
  • Tussen 19 uur en 21 uur zullen de Dj’s worden ondersteund door schrijver Rashid Novaire die voordrachten doet ondersteunend aan de tentoonstelling MAISON;
  • De modetentoonstelling brengt jou terug als bezoeker naar vroeger tijden en gaat via de rode loper richting de danszaal. Dress up, want een fotograaf zet jou of jullie op de foto die je de volgende dag in je mailbox ontvangt. De beste herinnering aan deze speciale avond!

Met een passe-partout van Museumnacht Amsterdam krijg je toegang tot dit event. Helaas is dit event helemaal uitverkocht!

DJ Eddy De Clercq & DJ Von Rosenthal. Foto: Frank Ruiter