EXCLUSIEF IN DE NIEUWE KERK: Modern Asia Cinema nights

Ontdek Aziatische cinema tijdens de speciale, exclusieve filmavonden in De Nieuwe Kerk, als onderdeel van De Grote Indonesië Tentoonstelling.
Gedurende vier dagen lang wordt De Nieuwe Kerk omgetoverd tot bioscoop waar zeven opmerkelijke Aziatische films op het doek schitteren.
Een unieke kans voor Nederland om kennis te maken met de spraakmakende diversiteit van Aziatische cinematografie.

In samenwerking met CinemAsia, Outdoor Cinema en Bora Bora Producties brengen we je een uniek cinematografisch evenement dat niet alleen de zintuigen prikkelt, maar ook een uitnodiging is om verder te duiken in het uitgebreide spectrum van Aziatische cinema.

Mis deze bijzondere avonden niet en boek nu je tickets voor een onvergetelijke beleving.
Ontdek, geniet en laat je verrassen door onze experts die de avond inleiden met hun met kennis van Aziatische cinema.

Koop nu je ticket hier en geniet samen of alleen van één of meer van onze zeven films.
We kijken ernaar uit je te verwelkomen op deze exclusieve filmavonden.

1 februari

20:00 uur: Sweet Dreams