©

Feestelijke opening 10-daagse met De Grote Indonesië-pubquiz door Jeffrey Spalburg

Op zaterdag 23 maart trappen wij onze 10-daagse af. Tijdens deze laatste 10 dagen van de De Grote Indonesië-tentoonstelling is er elke dag iets te doen in De Nieuwe Kerk. Van boekbesprekingen tot lezingen en van Multatuli avonden tot ‘talks’.

De eerste dag van de 10-daagse hebben wij een bruisende start met een bar en een dj die leuke beats draait. Tijdens deze avond genieten we met elkaar van de tentoonstelling maar dagen wij jou ook inhoudelijk uit. Test je kennis over Indonesië in De Grote Indonesië Quiz en win een prijs. Liever niet quizzen? Verken dan De Grote Indonesië-tentoonstelling die speciaal voor de 10-daagse tot 21.00 uur geopend is.

Wil jij absoluut bij deze feestelijke opening zijn? Zorg dan dat je 23 maart op tijd aanwezig bent!

Toegang is gratis op vertoon van een geldig entreebewijs voor De Grote Indonesië-tentoonstelling voor 23 maart. Tickets koop je online of aan de deur.

De Grote Indonesië Quiz

Van 16.30 tot 17.30 uur kan je meedoen met De Grote Indonesië Quiz, met een quizmaster en een fantastische hoofdprijs. Ben jij diegene die het meest over Indonesië weet?

Meld je nu aan via online@nieuwekerk.nl. Aangemeld? Wat leuk! Je hoeft dan géén ticket aan te schaffen voor de tentoonstelling. Jouw aanmelding is al jouw entreebewijs.

* Let op: er zijn maar een beperkt aantal plekken in de quiz beschikbaar. Vol = vol.