Familieatelier

Ter ere van de laatste dagen van de tentoonstelling De eeuw van Juliana organiseren wij de Juliana 10-daagse: een vrolijke afsluiting van een prachtige tentoonstelling.

Van 1 tot en met 10 april geniet je van allerlei activiteiten en evenementen, zoals lezingen, theateravonden, rondleidingen en een quiz. Bekijk voor het gehele programma onze agenda.

Familieatelier

Kom samen met je kinderen, oppaskind of kleinkind naar De Nieuwe Kerk en doe mee aan een familieatelier. De museumdocent neemt jullie mee door de tentoonstelling De eeuw van Juliana, een koningin en haar idealen. Jullie leren daar van alles over het leven van deze bijzondere koningin, van baby tot oma.

Aansluitend gaan jullie creatief aan de slag. Ontwerp jouw eigen kroon met allerlei verschillende materialen.

Het familieatelier is gratis toegankelijk op vertoon van een geldig entreebewijs voor de tentoonstelling De eeuw van Juliana. Kinderen tot en met 17 jaar zijn gratis.

Let op: maximaal 15 deelnemers per dag

Inschrijven via educatie@nieuwekerk.nl