Familieateliers Het leven van Boeddha, de weg naar nu

Ontwerp je eigen gebedsvlag en stuur jouw goede wensen met de wind mee de wereld in. Tijdens het familieatelier krijg je een rondleiding door de tentoonstelling en verdiepen we ons in de traditionele boeddhistische symbolen en hun betekenissen. Vervolgens kun je zelf je zelf een gebedsvlag ontwerpen. Binnen het Boeddhisme worden gebedsvlaggetjes verondersteld vrede, compassie, kracht en wijsheid te verspreiden.

Bij de familieateliers is iedereen welkom, kleine kinderen, grote kinderen, jong, oud.

Wanneer?

• Zondag 14 en 28 oktober
  • Zondag 11 en 25 november
  • Zondag 9 en 16 december
  • Zondag 27 januari 2019
  • Zondag 3 februari 2019

Aanvang 14 uur, duur workshop ca. 2 uur. De ateliers zijn geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Aanmelden noodzakelijk, er is een beperkt aantal plaatsen.

Voor meer informatie en aanmelden: kinderateliers@nieuwekerk.nl of via het secretariaat van De Nieuwe Kerk, tel. 020 626 81 68.

Prijs: € 7,50 per persoon (excl. entreeprijs tentoonstelling: kinderen t/m 11 jaar: gratis, volwassenen: € 17,50, museumkaart: €2,50).