© Evert Elzinga

Digital highlight tour World Press Photo Exhibition 2021

Hoofdcurator en tentoonstellingsmanager Sanne Schim van der Loeff neemt je mee door De Nieuwe Kerk langs highlights van de flagship exhibition van World Press Photo Exhibition. De foto-expositie belicht verhalen die ertoe doen en kijkt terug op belangrijke thema’s en gebeurtenissen van 2020, onderverdeeld in: Nieuws, Portretten, Sport, Natuur en Milieu. Wees de eerste om die van dichtbij te bekijken!

Met een ticket voor deze digital highlight tour ontvang je 20% korting* op een entreeticket voor de World Press Photo Exhibition 2021 in De Nieuwe Kerk, te zien van begin juni tot en met 29 augustus. De code vind je aan het einde van de film en op je e-ticket.

Duur van de film: 15 minuten.
Ticket: €4,95 – hier verkrijgbaar. Hiermee ondersteun je tevens De Nieuwe Kerk. Je ontvangt direct na betaling per e-mail uw ticket (PDF) met een exclusieve link, zodat je de film thuis kunt bekijken.

Koop hier tickets

* Deze korting is alleen geldig op een voltarief-ticket voor de tentoonstelling. Je dient vooraf een e-ticket te kopen op onze website. De kortingscode is geldig t/m 29 augustus 2021.

Bekijk de trailer