De Nieuwe Kerk gaat weer even open!

De Nieuwe Kerk doet op woensdag 19 januari mee aan de actiedag van de culturele sector. De deur van onze winkel aan de Dam gaat open. Er is een ludieke route naar de uitgang want deze gaat via MAISON AMSTERDAM. Bezoek dus onze Museumshop en geniet van de schitterende creaties die te zien zijn in deze grote modetentoonstelling van De Nieuwe Kerk en het Amsterdam Museum. Iedereen die de Museumshop bezoekt tussen 14 en 16 uur krijgt gratis toegang. Reserveren is niet nodig, doorlopen wel en vol = vol! Zien we je morgen in De Nieuwe Kerk? Mondkapje niet vergeten. Onze faciliteiten zijn open. Inclusief toiletten. En ook ons beroemde orgel speelt!

Met deze actie sluiten wij aan de protestactie van de Museumvereniging Nederland om het belang van heropening van musea te benadrukken. Lees meer over de actie op museum.nl.