Capella Amsterdam in De Nieuwe Kerk

Het werk van Arvo Pärt – al jaren op rij de meest uitgevoerde levende componist ter wereld – wordt op zaterdag 19 januari uitgevoerd in De Nieuwe Kerk. Zijn monumentale Kanon pokajanen (1997) voor vierstemmig koor hoorde je maar zelden – totdat Daniel Reuss en Cappella Amsterdam zich over het meesterwerk ontfermden.

De cd-opname werd bekroond met 5-sterren-recensies en een Edison Klassiek. Pärt goot zijn diepgelovige vraag naar vergiffenis uit in schitterende muziek, die gemaakt lijkt voor de gouden kelen van Cappella Amsterdam.

Koop hier tickets voor dit concert (via Capella Amsterdam). Je dient bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs en ID te laten zien. Ook het dragen van een mondkapje is verplicht.

• Datum: 19 februari
  • Locatie: De Nieuwe Kerk
  • Tijdstip: Inloop 17 – 17.30 uur, 17.30 uur start concert, einde concert 18.45 uur
  • Tickets: hier verkrijgbaar