Afsluiting 10-daagse: het eindwoord door Reggie Baay

Op de allerlaatste dag van de tentoonstelling, maandag 1 april, sluiten wij de 10-daagse in De Nieuwe Kerk met een inspirerend eindwoord van Reggie Baay.

Na zijn visionaire openingswoord van de Grote Indonesië-tentoonstelling, keert Reggie Baay terug om ons te voorzien van zijn afsluitende inzichten. Reggie Baay, geboren in Leiden in 1955, is een prominent figuur op het gebied van koloniale en postkoloniale literatuur en geschiedenis. Met zijn diepgaande kennis en inzichten heeft hij talloze werken gepubliceerd die de koloniale geschiedenis van Nederlands-Indië belichten.

Van zijn autobiografische roman “De ogen van Solo” tot zijn meest recente werk “Het lied van de goden”, heeft Reggie Baay ons keer op keer weten te boeien en ons begrip van deze complexe geschiedenis verdiept. Kom naar De Nieuwe Kerk voor een laatste moment van reflectie en inspiratie met Reggie Baay. Mis deze kans niet om zijn afsluitende woorden te horen en nog een laatste keer de betoverende Indonesië tentoonstelling te ervaren, die daarna voorgoed haar deuren sluit. Laatste kans!

• Locatie: De Nieuwe Kerk
  • Start programma: 17:00 uur
  • Verwachte eindtijd: 18:00 uur

Toegang is gratis op vertoon van een geldig entreebewijs voor De Grote Indonesië-tentoonstelling met ticketdatum 1 april 2024. Graag de laatste tijdslot op 1 april kiezen voor dit evenement.