Marilyn in a scene oft he movie Bus Stop (1956). Photograph by Milton Greene. Copyright owner: Ted Stampfer

Persconferentie 90 jaar Marilyn. Omzien naar een iconische vrouw

Geachte Pers,

Op deze speciale webpagina kunt u zich aanmelden voor  de persconferentie van de tentoonstelling Marilyn Monroe in De Nieuwe Kerk op donderdag 29 september 2016 om 10 uur.

Dit jaar zou ze negentig zijn geworden: Happy Birthday Marilyn! Een groots stijlicoon voor alle generaties. De tentoonstelling over gentlemen’s preferred blonde is in De Nieuwe Kerk te zien vanaf 1 oktober.

Accreditatie is verplicht voor alle journalisten die de persconferentie willen bijwonen.
De deadline voor registratie is dinsdag 27 september 2016. Er worden rond 27 september bevestigingen per email verstuurd met meer informatie.

Wij hopen u op donderdag 29 september te verwelkomen!
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar pressoffice@nieuwekerk.nl of bellen 020 – 638 69 09.

Met vriendelijke groeten,

Martijn van Schieveen & Marcia Sondeijker
De Nieuwe Kerk Amsterdam

Vanaf 9.30 uur                  Registratie, ophalen badges (ingang de Dam)