Nieuwe voorzitter en bestuursleden bij Vrienden van De Nieuwe Kerk

Met het aantreden van Munise Can, directeur strategie West-Europa van Vice Media Group, en Moncef Beekhof, directeur Purmerends Museum, is het bestuur van de Stichting Vrienden van De Nieuwe Kerk weer op volledige sterkte. Medio 2020 trad Noraly Beyer, journalist en voormalig nieuwslezer, al aan als voorzitter, en Peter Sanches, communicatieprofessional, als algemeen bestuurslid. Samen met de reeds zittende leden Rob Berends, Bart Blommers en Cora Hagendijk vormen zij nu het nieuwe bestuur.

V.l.n.r.: Noraly Beyer © Televizier; Munise Can; Moncef Beekhof © Han Giskes

Over de Stichting Vrienden van de Nieuwe Kerk
De Stichting Vrienden van de Nieuwe Kerk is in 1979 opgericht als vriendenclub van De Nieuwe Kerk Amsterdam. De stichting heeft momenteel ruim 600 leden en maakt projecten rondom de tentoonstellingen in De Nieuwe Kerk mogelijk, zoals kinderboeken bij de wintertentoonstellingen, ondersteuning van de programmering en restauraties. Nieuwekerk.nl/vrienden