® Daily Life, 2nd prize singles Mauricio Lima, Brazil, 2015.

Meet & Greet Winactie

Wil jij de World Press Photo-winnaars van 2016 ontmoeten? Dit is je kans! Wij geven 3 x 2 kaarten (normaal 17,50 per stuk) weg voor de 2016 Canon Night: Meet the World Press Photo Winners! Een unieke avond waarbij je niet alleen fotografen ontmoet! Onder het genot van een drankje.

WANNEER?
Vrijdag 22 april in De Nieuwe Kerk. Toegang vanaf 20 uur.

WAT MOET JE HIERVOOR DOEN?
Maak een foto ergens (in Amsterdam) met een straataffiche van World Press Photo 16 en stuur deze naar fotowedstrijd@nieuwekerk.nl.

VOORWAARDEN
Winactie geldig van 14 tot en met 20 april: uiterlijke inzending woensdag 20 april. De jury beoordeelt op basis van originaliteit en creativiteit. Alles is toegstaan. Winnaars krijgen naast gratis toegang 1 consumptie per persoon en kunnen vrij rondlopen of aanschuiven bij een rondleiding.

Bezoek ook onze Facebook pagina

Meer informatie over de 2016 Canon Night: Meet the World Press Photo Winners! kun je vinden op:

Canon Night: Meet the World Press Photo Winners!

Canon Night and exhibition entrance