Boeddha by night

Wegens groot succes, en omdat de tentoonstelling niet verlengd kan worden, gaat De Nieuwe Kerk ook in de avonduren open tijdens de laatste dagen van de Boeddha-tentoonstelling. Op donderdag 31 januari, vrijdag 1 en zaterdag 2 februari is de kerk van 10 tot 20 uur geopend.

Laatste kans!

Het is de laatste kans om deze uitzonderlijke tentoonstelling te zien en dat kan in combinatie met de veelbesproken begeleide meditaties op dinsdag tot en met zondag, een lezing over legendevorming (19 januari), een rondleiding door kunstverzamelaar Ger Eenens (26 januari), een familieatelier (27 januari, 3 februari) en een lezing van kunsthistoricus Sjoerd de Vries over het boeddhisme (2 februari). En het is tevens de laatste kans om Boeddha-items te kopen in de Museumshop.

Koop hier online tickets voor Het leven van Boeddha.