Top lookalike en tribute artiest Claudia van Etten als Memory Monroe - Foto Janiek Dam

Laatste weken hittentoonstelling 90 Jaar Marilyn te zien in Nieuwe Kerk Amsterdam

Met: Marilyn & personal branding | Marilyn & Hollywood | jazz-concert | familieateliers | Marilyn-collectibles in de Museumshop

Top lookalike en tribute artiest Claudia van Etten als Memory Monroe Foto Janiek Dam
Top lookalike en tribute artiest Claudia van Etten als Memory Monroe
Foto Janiek Dam

Zondag 5 februari is de laatste dag van de tentoonstelling 90 Jaar Marilyn, de laatste dag dat de persoonlijke eigendommen van Amerika’s meest iconische vrouw te zien zijn in Nederland. Al meer dan 75.000 bezoekers hebben zich de afgelopen maanden laten fascineren door het korte, maar veelbewogen leven van deze bijzondere vrouw. Iemand die wist wat ze wilde, een pionier voor vrouwenrechten in de jaren vijftig.

De laatste kans om deze uitzonderlijke collectie te zien is te combineren met lezingen over Marilyn & personal branding (zaterdag 21 januari, door tribute artist Claudia van Etten), Marilyn & Hollywood (zaterdag 4 februari, door NRC- filmrecensent Dana Linssen), afsluitend jazz-concert (zondag 5 februari, met zangeres Esther Sabine), familieateliers op zondag 29 januari en zondag 5 februari. En de laatste kans voor Marilyn-collectibles in de Museumshop.

Voor meer informatie en voor aanmeldingen: nieuwekerk.nl/agenda/.