Hoe wij werken
De Nieuwe Kerk biedt een aantal unieke kansen voor bedrijven die willen investeren in cultuursponsoring. Een succesvolle samenwerking begint voor ons met de vraag hoe wij een bijdrage kunnen leveren aan de marketingdoelstellingen voor uw merk. Wij kunnen op drie niveaus op uw behoeften inspelen: relatiemarketing, naamsbekendheid en merkactivering.

Relatiemarketing
De Nieuwe Kerk, in het hart van de stad naast het Koninklijk Paleis op de Dam, is uitstekend geschikt voor recepties. Onze historische ontvangstruimtes, vooral het schip (maximaal 400 receptie- en dinerplaatsen), de Eggertzaal (maximaal 400 receptie- en 80 dinerplaatsen) en de Kerkmeesterskamer (maximaal 25 receptie- en 10 dinerplaatsen), zijn na sluitingstijd uitsluitend beschikbaar voor onze sponsors voor ontvangsten. Zo krijgt uw relatiemarketing een extra dimensie, biedt u een unieke ervaring aan uzelf en uw gasten. Zeker als u bedenkt dat hier sinds 1814 alle inhuldigingen van de Oranjes hebben plaatsgevonden.

En dan nog iets. Als de museumdeuren sluiten kunt u als sponsor in alle rust de tentoonstelling bezoeken. Jaarlijks houden wij vier tentoonstellingen: de grote Wintertentoonstelling over wereldcultuur en/of -religie (oktober tot februari), het Meesterwerk (februari/maart), World Press Photo (april tot juni) en Reis in de tijd (juni tot augustus/september). Zo kunt u elk jaar weer uw relaties verrassen.

De catering tijdens ontvangsten, verzorgd door ’t Nieuwe Kafé, is van het hoogste niveau. Uw persoonlijke relatiemanager van De Nieuwe Kerk bespreekt graag uw wensen voor de ontvangst.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neemt u dan contact op met Lisanne Beute, 020 626 81 68, l.beute@nieuwekerk.nl.

Naamsbekendheid en merkactivering
De Nieuwe Kerk Amsterdam behoort tot de A-merken in het Nederlandse museumlandschap. Met circa 250.000 bezoekers per jaar behoort zij tot de twintig best bezochte musea in Nederland.

Onze sponsors ontvangen exclusieve rechten voor publiciteit. De namen en logo’s staan zowel in het gebouw als op al het publiciteitsmateriaal voor elke tentoonstelling. Maar voor ons gaat de publiciteit voor sponsors veel verder dan alleen brand exposure. We kijken graag samen met u welke inhoudelijke links bestaan tussen uw merkstrategie en onze missie.

Bijvoorbeeld onderzoeken hoe technologisch geavanceerde producten van uw merk inzetbaar zijn tijdens onze tentoonstellingen. Of zoeken naar de optimale formule voor onvergetelijke ontvangsten van uw relaties in De Nieuwe Kerk.

Meer informatie of een afspraak maken?

Neem contact op met de afdeling Sponsoring, Fondsenwerving en Private Donors

Lisanne Beute via 06 31 777 338 of l.beute@nieuwekerk.nl