Grote Vriend

Als Grote Vriend van De Nieuwe Kerk maakt u het mede mogelijk dat de kerk als zelfstandig cultureel ondernemer spraakmakende tentoonstellingen en activiteiten kan organiseren.

Als Grote Vriend bent u intensief betrokken bij De Nieuwe Kerk. Naast dat u wordt uitgenodigd voor de vip-evenementen in De Nieuwe Kerk, kunt u ook elkaar ontmoeten op speciaal georganiseerde evenementen voor de Grote Vrienden of een rondleiding buiten openingstijden. Tijdens de inspirerende programmering bent u privégast van de directie. Daarnaast heeft u elk jaar een keer de mogelijkheid om in de Kerkmeesterskamer een ontvangst met uw eigen gezelschap te organiseren.

Als Grote Vriend geeft u jaarlijks een bedrag van € 5.000. Lees hier meer over fiscaal voordeel.

Grote Vrienden ontvangen:

• 2 Grote Vriendenpassen voor gratis toegang tot tentoonstellingen, presentaties en concerten
  • Uitnodigingen voor alle openingen én previews van tentoonstellingen
  • Uitnodiging voor het jaarlijkse Grote Vriendendiner voor twee personen
  • Gratis tentoonstellingscatalogus of -publicatie
  • Gratis toegang tot het traditionele Nieuwjaarsconcert in De Nieuwe Kerk
  • 1 keer per jaar gratis gebruik van de historische Kerkmeesterskamer voor een besloten ontvangst, receptie of diner met bezoek aan de kerk na sluitingstijd
  • Uitnodiging voor speciale reizen in het kader van de tentoonstellingen
  • Korting op de artikelen uit de Museumshop (uitgezonderd boeken)
  • Toezending van de digitale nieuwsbrief

Meer informatie of een afspraak maken?

Neem contact op met Lisanne Beute via 06 31 777 338 of l.beute@nieuwekerk.nl