Foto: Wim Ruigrok

Afscheid Cathelijne Broers

Na 18 prachtige jaren verlaat ik binnenkort De Nieuwe Kerk en de Hermitage Amsterdam. Dat vervult mij met weemoed maar ook met trots: op de miljoenen bezoekers en meer dan honderdduizend schoolkinderen die wij mochten ontvangen, op alle onvergetelijke tentoonstellingen, en bovenal op mijn team.

Wij hadden onze successen echter nooit kunnen behalen zonder alle mensen die ons omringen: onze samenwerkingspartners, sponsors, Vrienden, adviseurs, kortom iedereen die De Nieuwe Kerk | Hermitage Amsterdam een warm hart toedraagt. Graag had ik u daar persoonlijk voor willen bedanken, maar de actualiteit gooit roet in het eten. Een groot afscheid is in deze moeilijke tijden ongepast. Via deze weg zeg ik u daarom: veel dank voor alle mooie jaren, uit de grond van mijn hart!

Bij wijze van afscheidscadeau zou ik het geweldig vinden als u een bijdrage wilt geven voor de restauratie van het schilderij van De Nieuwe Kerk. Dat kan gemakkelijk via een Tikkie, door de onderstaande QR-code te scannen (of klik hier). Uw steun is en blijft onmisbaar!