150227 SRC Reizen nieuwe reispartner De Nieuwe Kerk en Hermitage Amsterdam

De Nieuwe Kerk Amsterdam en de Hermitage Amsterdam zijn een samenwerking aangegaan met SRC Reizen, dat daardoor de komende twee jaar preferred supplier is van beide Amsterdamse musea. Jaarlijks presenteren De Nieuwe Kerk en de Hermitage Amsterdam een groot aantal tentoonstellingen met bruiklenen uit collecties van over de hele wereld, waarvoor regelmatig moet worden gereisd. Het zijn tentoonstellingen die kunstschatten met wereldgeschiedenis verbinden, wat naadloos aansluit bij het aanbod van SRC Reizen.

SRC Reizen

Al meer dan 30 jaar neemt SRC Reizen gasten mee naar de mooiste plekken, ver én dichtbij. Door het ruime aanbod kan iedereen de wereld op zijn manier ontdekken. Cultuur in de breedste zin van het woord, van kunst tot lekker eten, is een belangrijk ingrediënt van al onze reizen. Tijdens hun vakantie genieten SRC-reizigers van prachtig bekend én onbekend erfgoed en adembenemend natuurschoon, zodat een bestemming echt tot leven komt. SRC wil zijn gasten graag bijzondere ervaringen bieden en naar bijzondere plekken op Aarde brengen. En erover vertellen! Kortom: SRC laat je meer zien.

Hermitage Amsterdam

De Hermitage Amsterdam wil inspireren, verrijken en bovendien reflectie bieden met kunst en geschiedenis. Door steeds wisselende tentoonstellingen en een aanvullende programmering wordt het werelderfgoed uit een van ’s werelds grootste musea – de State Hermitage in Sint-Petersburg – op innovatieve wijze ontsloten voor het Nederlandse en internationale publiek. De historische banden tussen Amsterdam en Sint-Petersburg en de Huizen Oranje-Nassau en Romanov inspireren ons. Essentieel vinden wij educatie. De jongste generatie volgt uniek kunstonderwijs in onze Hermitage voor Kinderen. Wij leggen er als ondernemer eer in om – gesteund door het bedrijfsleven en particulieren – met eigen middelen onze activiteiten te financieren.

De Nieuwe Kerk Amsterdam

De Nieuwe Kerk in Amsterdam is sinds 1981 beroemd om haar spraakmakende tentoonstellingen. De grote exposities van hedendaagse kunst, fotografie en schatten uit andere culturen zijn bij velen een begrip. De Nieuwe Kerk is een van de best bezochte tentoonstellingslocaties in Nederland. Honderdduizenden vinden jaarlijks hun weg naar het prachtige gebouw aan de Dam.