Veelgestelde vragen
Onze timeslots hebben een maximum capaciteit, dus we raden je aan om vooraf een online ticket te reserveren, zodat je verzekerd bent van een rustig bezoek. Dit is niet verplicht.
Heb je vragen over het reserveren of over je e-ticket? Onze receptie helpt je graag verder. De receptie is bereikbaar op 020-6268168 (tijdens kantooruren) of via mail@nieuwekerk.nl
De Nieuwe Kerk is bijna dagelijks open van woensdag t/m zondag, 11:00 – 18:00. Kassa en toegang naar de tentoonstelling sluit om 17:00. Je kunt vooraf een ticket en timeslot reserveren hier.
De Nieuwe Kerk is op 25 december en 1 januari altijd gesloten.
Tickets zijn ook verkrijgbaar aan de kassa op de dag van jouw bezoek.
De Nieuwe Kerk is een pin only museum. Wij accepteren ook creditcards maar geen contant geld
De audiotour, indien beschikbaar, is altijd inbegrepen bij een ticket en online te beluisteren via de Bloombergconnects app. Klik hier om de app voorafgaand je bezoek al te downloaden: App store & Google play store.
Je kan gebruik maken van selfservice lockers voor het opbergen van je spullen. Jassen mogen aangehouden worden in de tentoonstelling, (kleine) tassen mogen mee naar binnen.
De Nieuwe Kerk is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Ook is er voldoende fietsparkeergelegenheid in de bewaakte fietsenstalling bij het Beursplein. Bij De Nieuwe Kerk zijn twee parkeergarages op loopafstand, aan de Nieuwezijds Kolk en op het Beursplein. Klik hier voor meer informatie.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze receptie via mail@nieuwekerk.nl of bel 020-6268168.