Foto: Wim Ruigrok

Veel gestelde vragen e-tickets

Is het noodzakelijk voorafgaand aan een bezoek online tickets te kopen?
De tentoonstelling is uitsluitend toegankelijk met een e-ticket voor een bepaalde datum en tijdsperiode. Dit in verband met de landelijke maatregelen tegen het coronavirus. Door te werken met timeslots kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen een veilig, rustig en prettig bezoek kan brengen aan de tentoonstelling. Zo’n bezoek duurt ongeveer een uur.

Kan ik bij de kassa nog tickets kopen?
Nee, de tentoonstelling is alleen toegankelijk met een e-ticket. Bij de kassa worden geen tickets verkocht.

Is het mogelijk om mijn e-ticket(s) te verplaatsen naar een andere datum/tijdstip?
Nee, dat is op dit moment helaas niet mogelijk. Dit vanwege de beperkte capaciteit in de timeslots.

Op mijn e-ticket staat een timeslot vermeld. Wat betekent ‘binnenkomst tussen’?
Dit betekent dat je tussen de twee genoemde tijdstippen naar binnen kunt. Bij latere of eerdere aankomst dan het gekozen timeslot kan de toegang helaas niet worden gegarandeerd.

Heb je een e-ticket besteld en géén e-mail ontvangen?
Check dan je spambox of ongewenste mail. Mocht de mail ook hier niet te vinden zijn, neem dan contact op met ons via mail@nieuwekerk.nl. We helpen je graag verder.

Heb je een ticket besteld en wél een e-mail ontvangen, maar zonder bijlage?
Neem dan contact op met ons via mail@nieuwekerk.nl. Kom je op dezelfde dag dat je het ticket hebt besteld de tentoonstelling bezoeken? Dan kun je wél naar onze kassa komen. De baliemedewerkers helpen je graag verder. Zorg er wel voor dat je dan het e-mailbericht kunt laten zien.

Is het nodig om de e-ticket(s) te printen?
Nee, dit is niet noodzakelijk. E-tickets kunnen ook gescand worden vanaf je smartphone.

Kunnen bestelde e-tickets retour worden genomen?
Nee, helaas kunnen we online bestelde tickets niet terugnemen.

Andere vragen over je e-ticket?
Staat je vraag niet tussen de veel gestelde vragen? Neem dan contact op met de receptie via mail@nieuwekerk.nl.