Veelgestelde vragen e-tickets

Ik heb al een e-ticket, zonder timeslot en zonder datum:
Met een e-ticket zonder timeslot kan je op iedere gewenste dag de tentoonstelling bezoeken. Wel adviseren wij je vroeg te komen. Vooral tijdens de laatste dagen van de tentoonstelling is het extra druk.

Ik ben in het bezit van een e-ticket met timeslot:
Het ticket is geldig op de datum en timeslot zoals vermeld op het e-ticket. Het tijdstip vermeld op het timeslot is ‘binnenkomst tussen’. Het is helaas niet mogelijk je e-ticket te wijzigen. Dit in verband met de drukte in de tentoonstelling.

Heb je een ticket besteld en géén e-mail ontvangen?
Check dan je spambox of ongewenste mail. Mocht de mail hier niet te vinden zijn, dan helpen onze collega’s aan de kassa je graag verder. Of neem contact op met mail@nieuwekerk.nl.

Heb je een ticket besteld en wél een e-mail ontvangen, maar zonder bijlage?
Neem dan contact op met onze collega’s via mail@nieuwekerk.nl. Kom je op dezelfde dag als dat je het ticket hebt besteld de tentoonstelling bezoeken? Dan helpen onze collega’s aan de kassa je graag verder.

Ik ga de tentoonstelling bezoeken en heb geen e-ticket gekocht:
De tentoonstelling is alleen toegankelijk met een e-ticket (iedere dag), ook met een Museumkaart en BankGiro Loterij VIP-Kaart. Er worden geen tickets aan de kassa verkocht. Uitverkocht = uitverkocht!

Is het nodig om de e-ticket(s) te printen?
Dit is niet noodzakelijk. E-tickets kunnen ook gescand worden vanaf je smartphone.

Kunnen bestelde e-tickets retour worden genomen?
Nee, online bestelde tickets worden niet retour genomen. Helaas is dit niet mogelijk.

Andere vragen over je e-ticket?
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de receptie via mail@nieuwekerk.nl.