Veelgestelde vragen e-tickets

Ik ben in het bezit van een e-ticket met timeslot:
Het ticket is geldig op de datum en timeslot zoals vermeld op het e-ticket. Het tijdstip vermeld op het timeslot is ‘binnenkomst tussen’. Het is helaas niet mogelijk je e-ticket te wijzigen.

Heb je een ticket besteld en géén e-mail ontvangen?
Check dan je spambox of ongewenste mail. Mocht de mail hier niet te vinden zijn, neem contact op met mail@nieuwekerk.nl. Zij helpen je graag verder. Kom je op dezelfde dag als dat je het ticket hebt besteld de tentoonstelling bezoeken? Dan helpen onze collega’s aan de kassa je graag verder.

Heb je een ticket besteld en wél een e-mail ontvangen, maar zonder bijlage?
Neem dan contact op met onze collega’s via mail@nieuwekerk.nl. Kom je op dezelfde dag als dat je het ticket hebt besteld de tentoonstelling bezoeken? Dan helpen onze collega’s aan de kassa je graag verder.

Is het nodig om de e-ticket(s) te printen?
Dit is niet noodzakelijk. E-tickets kunnen ook gescand worden vanaf je smartphone.

Kunnen bestelde e-tickets retour worden genomen?
Nee, online bestelde tickets worden niet retour genomen. Helaas is dit niet mogelijk.

Andere vragen over je e-ticket?
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de receptie via mail@nieuwekerk.nl.