Livestream Nieuwjaarsconcert

NIEUW! Maandelijkse livestreamconcerten op het hoofdorgel van De Nieuwe Kerk

Geniet op dinsdag 2 februari (17.30 uur) van het Nieuwjaarsconcert, gewoon vanuit huis! Het Nieuwjaarsconcert is de start van een serie maandelijkse orgelconcerten, via een livestream te bekijken én te beluisteren. Organisten Henk Verhoef en Bernard Winsemius spelen de mooiste orgelmuziek van beroemde componisten. 2 februari is een bijzondere dag, de trouwdag van koning Willem-Alexander en koningin Máxima. Daar zal in het programma bij worden stilgestaan. Het concert duurt ongeveer 50 minuten.

Gratis voor Vrienden van De Nieuwe Kerk

De livestream is gratis te bekijken voor Vrienden van De Nieuwe Kerk. U krijgt dan persoonlijk een toegangslink naar de livestream opgestuurd. Nog geen Vriend? Meld u dan hier aan en geniet gratis van dit prachtige orgelconcert.

Bekijk via deze link het volledige programma van dit orgelconcert.

Vragen?

Bekijk hier de veel gestelde vragen over de livestream.