Pers

De Nieuwe Kerk Amsterdam organiseert al decennia spraakmakende tentoonstellingen van kunst, fotografie, en inspirerende personen en culturen. Met gemiddeld 250.000 bezoekers per jaar is de kerk een van de best bezochte tentoonstellingslocaties in Nederland. De Nieuwe Kerk heeft ook een nationale functie met koninklijke ceremonies, officiële bijeenkomsten en culturele evenementen. Inspireren, herdenken en vieren, in een van de indrukwekkendste historische monumenten van Amsterdam, pal aan de Dam.

Persberichten, achtergrondinformatie van de tentoonstellingen en algemeen beeldmateriaal zijn te vinden via onderstaande buttons.

Persbezoek aan de tentoonstelling
Graag minimaal 2 dagen vooraf een verzoek sturen aan pressoffice@nieuwekerk.nl. Je ontvangt dan informatie over een gratis persticket.

Vragen, beeldverzoeken en versturen bewijsexemplaren
De Nieuwe Kerk Amsterdam
Afdeling Pers & Marketingcommunicatie