Foto Janiek Dam

De Nieuwe Kerk

De Nieuwe Kerk Amsterdam is al decennia beroemd om haar spraakmakende tentoonstellingen van kunst, fotografie, en inspirerende personen en culturen. Met gemiddeld 150.000 bezoekers per jaar is de kerk een van de best bezochte tentoonstellingslocaties in Nederland. De Nieuwe Kerk heeft ook een nationale functie met koninklijke ceremonies, officiële bijeenkomsten en culturele evenementen. Wij leggen er als ondernemer eer in om – gesteund door het bedrijfsleven en particulieren – met eigen middelen onze activiteiten te financieren en dat op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame manier te doen.

Inspireren, herdenken en vieren, in een van de indrukwekkendste historische monumenten van Amsterdam, pal aan de Dam.